Jestem psychoterapeutką, nauczycielką jogi i medytacji, bywam badaczką kultur i życia społecznego i choreografką.
Terapeutycznie pracuję w nurcie psychologii zorientowanej na proces. Od 2019 roku studiuję w Instytucje Psychologii Procesu, gdzie uzyskałam uprawnienia do wykonywania zawodu psychoterapeutki pod superwizją, w ramach dalszego szkolenia dyplomowego.
Joga pojawiła się w moim życiu w 1999 r. i od tego czasu towarzyszy mi w różnych formach. Uczyłam się i praktykowałam głównie w Polsce u nauczycielek i nauczycieli jogi Sivanandy. Dyplom nauczycielki hatha jogi (RYT 200 wg Yoga Alliance) uzyskałam w Rishikeshu w Indiach. Poznałam wtedy nauki ucznia Sivanandy Swamiego, Swamiego Satyanandy, które obecnie stanowią dla mnie główne źródło inspiracji.
Na zajęciach dużo uwagi przykładam do tego, by każda osoba podążała za swoim własnym rytmem. Nasze spotkanie to taka mała podróż. Idziesz tam, dokąd prowadzi Cię ciekawość. Odpoczywasz kiedy poczujesz, że tego właśnie Ci potrzeba. Ja dbam o to, by oprócz dużej dawki rozciągania i rozluźniania, na naszych spotkaniach nie zabrakło stabilizacji i wzmacniania. Zajęcia kończymy relaksem i mantrą.
Tańczę całe życie. Zaczęłam od cwałowania krakowiakiem po żłobkowych dywanach. Mam za sobą wiele lat pracy na sali, liczne warsztaty i festiwale, podczas których zdobywałam doświadczenie improwizacyjne, ale też w tańcu współczesnym, improwizacji w kontakcie, tańcach etnicznych. 25 lat temu definitywnie opuściłam szkołę baletową, porzucając taniec zamknięty w ciasnych i napiętych formach.
W choreografii interesuje mnie przede wszystkim wymiar doświadczenia oraz płynący z niego ruch zwyczajny, spontaniczny, amatorski. Taki, którego potencjał odkrywa się po chwili obserwacji i który w pełni wydarza się w swoim specyficznym kontekście – miejsca, osoby, grupy, przestrzeni, przedmiotu. Jestem wielbicielką improwizacji dnia codziennego, ruchu ulicznego, żywej emocjonalnej ekspresji, motywowanych przypadkiem niewielkich poruszeń.
Szukam w tym, co znajduje się na marginesach oraz na styku choreografii i życia społecznego.Podczas zajęć korzystam z technik somatycznych, iLand (Jennifer Monson i in.), Gaga (Ohad Naharin), passing through (David Zambrano), podążania za wielozmysłową percepcją (Lisa Nelsson), pracy z czasem i przestrzenią bazującej na Six Viewpoints (Mary Overlie), z jogi klasycznej i różnych form relaksacji.Niezależnie od sytuacji, podczas zajęć zawsze na pierwszym miejscu stawiam bezpieczną przestrzeń i podążanie za grupą.